niedziela, 7 kwietnia 2013

Prześladuje mnie fiolet i róż..

Kartka - taka bez specjalnej okazji i właściciela. Męczę ostatnio te papierki, bo zakupiłam ich dużo. Kwiatek taki kiedyś w necie wynalazłam pod tytułem PEONIA i wreszcie ten wzór wykorzystałam.
Papiery:
http://store.lemonadestamps.com/Papiery-do-scrapbookingu/Zestawy/Elegance-Zestaw-8-papierow.html
Stempel:JOLAGG
Zgłaszam ją na wyzwanie w SCRAPUJ.PL # 8 - edycja Ayeedy
















wg palety:


















Tutaj mój Korek  w akcji:













Moi mili tuzaglądacze!
Prawdziwie wiosennego tygodnia życzę i wyłącznie pozytywnych emocji.

2 komentarze:

  1. Prześladuje... No może i prześladuje, ale wychodzi Ci to zdecydowanie na dobre :) Piękna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo bardzo bardzo ładna karteczka ;)))

    OdpowiedzUsuń