wtorek, 30 kwietnia 2013

Czasami coś mi wychodzi...

Przypływ weny niewielki nastąpił i zrobiłam kartkę, z której nawet jestem zadowolona. Udział w tym mikrosukcesie maja papiery Magicznej Kartki, które ostatnio bardzo polubiłam. Zgłaszam moją pracę na wyzwanie w Art Piaskownicy - mapka kartkowa - edycja Antilight.

Papierki:

Napis w kółeczku sama wyprodukowałam.
















Mapka, wg której kartkę wykonałam:














Kolorystyka kartki nawiązuje do modnego ostatnio kolorystycznego trendu we wzornictwie. Jakkolwiek od dawien dawna byłam przeciwniczką "majtkowych" kolorów, to w takim wydaniu znajdują moje uznanie:
1. To poniżej rozczula mnie bardzo - pewnie w związku z tym, że ponownie babcią niedługo zostanę!















2. Uwielbiam słodycze, co skutecznie wpływa na moją (nad)wagę!















3. Takimi nożyczkami miło by się pracowało!













Zdjęcia z netu zapożyczone.

Pochwalę się nieskromnie i powiem, że moja kartka wygrała wyzwanie "Z tęsknoty do tych łąk zielonych" w CRAFTfun # 15













4 komentarze:

  1. Fajny pomysł na tę mapkę! A wygranej gratuluję, z taką pracą, to nie dziwne, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wygrana nie dziwi, i wogóle nie wiem skad ten tytuł... jakie czasami??? karteczki robisz super a i biżutki oryginalne nieziemsko! Oj, kokietujesz, Roma, kokietujesz:-))

    OdpowiedzUsuń