sobota, 23 lutego 2013

Niestety...

...jeszcze 3 tygodnie w szpitalu - co najmniej...

11 komentarzy:

  1. Ojej, to ja Ci przesyłam duuuużo pozytywnej energii i życzę szybkiego powrotu do zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego i szybkiego powrotu do zdrowia i do domu ...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka, zdrówka, zdrówka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Rychłego powrotu do zdrowia życzę :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie najlepsza wiadomosc... ale trzymam kciuki za ten czas♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Dołączam z życzeniami rychłego powrotu do zdrowia, do domu, no i do Tagowej Drużyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego dobrego, wiel siłuy, nadziei i mnóstwa zdrowia

    OdpowiedzUsuń
  8. Wracaj do zdrowia i do nas, bo smutno bez Twoich cudnych rękoczynów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również zdrówka życzę i na pociechę mam taką małą niespodziankę. Otóż zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia:
    http://marzka30-mojeconieco.blogspot.ie/2013/03/moje-pierwsze-wyroznienie.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń