poniedziałek, 21 stycznia 2013

Tag styczniowy

Mam niewątpliwą przyjemność uczestniczyć w nowym, ciekawym projekcie TAGI 2013.
Projekt zakłada stworzenie każdego miesiąca bieżącego roku jednego taga według zadanych wytycznych. Wyzwanie na styczeń 2013 to : Szary papier, koronka, srebrna wstążka!
Oto moja interpretacja zadania w STYCZNIOWYM WYZWANIU TAGOWYM










































To zdjęcie stanowi inspirację dla uczestniczek projektu:













Ten LINK  zaprowadzi Was do miejsca, gdzie znajdziecie pełna listę uczestniczek projektu. Skacząc po ich blogach będziecie mogli podziwiać piękne styczniowe tagi!

31 komentarzy:

  1. Super- jaki inny kształt i jak wiele ciekawych szczegółów : )

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW!! Fantastyczny kwiat i super tag!

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny! Cudny ten obrazek i calosc!
    p.s osoby nie nalezace do grupy tagowej beda mialy problem z zobaczeniem tego co zalinkowalas moze zalinkuj do bloga Ekipa tagowa 2013?
    Pozdrawiam serdecznie do nastepnego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa kompozycja! Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy kształt :) Świetnie wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie ozdobiony tag!

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa kompozycja, całość bardzo ładnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy - super kształt i kompozycja.

    OdpowiedzUsuń
  9. A jakie ciekawskie rozwiązanie, świetny tag...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa forma taga, zwłaszcza ten wachlarzyk :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oryginalny kształt i zróżnicowane dodatki, a wszystko tworzy spójną całość! Piękny tag powstał!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wykonany tag, bardzo podoba mi się ten harmonijkowy ozdobnik z boku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. na taki ozdobnik bym nie wpadła
    świetny tag
    pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny tag i jaki ciekawy kształt wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny, a kształt rzeczywiście niezwykły!
    Zapraszam po wyróżnienie! http://juliettqa.blogspot.com/2013/01/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurczę, Zaskoczyłaś mnie, absolutnie fantastyczny tag!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Niebanalny. I kształt i tyle że się na nim dziele... Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na moje pierwsze Candy http://17blondynka.blogspot.com/2013/01/cukieraski.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wygląda naprawdę zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny.
    Mam nadzieję, ze u Ciebie wszystko w porządku i że szybko pozwolisz zobaczyć kolejne piękne prace :)

    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)
    http://srebrnolistka.blogspot.com/2013/02/krolowa-sniegu.html

    OdpowiedzUsuń
  21. witaj, mam nadzieję, że u Ciebie wszytko porzadku...do przecytania!

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. ale niestety nie można oglądać pozostałych tagów , bo link, który dodałaś jest dla osób zaproszonych. A szkoda.

      Usuń