wtorek, 8 stycznia 2013

Motylkowy lift

Środek zimy, a na blogach wyzwaniowych aż roi się od motyli! Zliftowałam kartkę na wyzwanie u SCRAPGANGSTEREK - LIFT STYCZNIOWY.
Użyłam do jej wykonania:
stempel od JOLAGG
tekturka od WYCINANKA.
Motyle: zaciągnięte z netu za free- niestety nie pomne adresu.
Papier bazowy ostemplowałam, brzegi postarzyłam tuszem, dodałam sznurek sutaszowy, gazę i perełki zamiast ćwieka. Brzegi przeszyłam ozdobnym ściegiem. 
































To jest wyzwaniowa kartka - do zliftowania:

9 komentarzy:

  1. Ale urocza kartka! Motyle wpadły mi w oko, są przepiękne.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetna! Bardzo mi się podoba :D
    Dzięki za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to zrobilaś!
    serdeczne w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny lift.
    Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa interpretacja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu.

    OdpowiedzUsuń