czwartek, 6 grudnia 2012

Pink exploding box

Kilka takich boxów już zrobiłam ale jakoś tak się zdarzało, że nie było czasu lub warunków do obfocenia. Tym razem uparłam się, ze muszę efekty swojej pracy uwiecznić i zrobiłam zdjęcia w nocy. Oczywiście odkładałam wykonanie pudełka na ostatnią minutę i przeżyłam malutki horrorek, kiedy zgasło światło i okazało się, że cała ulica tonie w ciemnościach. Trzeba było finalizować przy świeczkach. Mam nauczkę na przyszłość!
Papier w serduszka i elementy ozdobne: Malutkie Szczęścia z Magicznej Kartki
Stemple: SLIEKJE
































































































Nie omieszkam się pochwalić kolejnym małym sukcesem: wyróżnieniem w wyzwaniu monochromatycznie z zegarem w SCRAPAKIVI -  tej  KARTKI.

















U mnie właśnie do okien zajrzało słońce i mimo, że jest lekki mróz zapowiada się piękny dzień. Miłego dnia życzę wszystkim tuzaglądaczom: pozytywnych emocji, sympatycznych niespodzianek i przypływu weny twórczej!

4 komentarze:

  1. śliczna kartka w cudnych kolorach i gratuluje wyróżnienia :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Warunki iście polowe :P ale ja sama mam tendencje do odkładania niektórych rzeczy na ostatnią chwilę :)

    Świetne pudełko!

    OdpowiedzUsuń