sobota, 24 listopada 2012

Zainspiruj się motylem!

Motyl - to temat wiodący wyzwania w Pomorskie Craftuje.
Na mojej kopercie znalazł się nie tylko motyl, zagościła tam również ćma. Ten nocny motyl wydał mi się najbardziej adekwatny do charakteru użytego papieru. Kartka trafi do pewnej  femme fatale  i sądzę, że zaspokoi choć częściowo jej wyszukany gust.
Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie.
Papier:
Stempel: JOLAGG





































































Pochwalę się również wygraną w poprzednim wyzwaniu w Pomorskie Craftuje - 













Oto nagrodzona kartka:
















Dziękuję również za wszystkie przyznane mi na blogach wyróżnienia. Sprawiły mi one wielką satysfakcję, ale nie będę kontynuować zabawy. Ostatnio jestem w totalnym niedoczasie i pewne zobowiązania uległy nawarstwieniu, stresy dają mi się ostro we znaki spotęgowane panującą  aurą. Ponadto moje oczy coraz szybciej męczą się przed ekranem, czas także nie jest z gumy, zwierz domowy domaga się pieszczot i  zabawy, okna wołają o mycie, stos książek rozpoczętych i niedoczytanych..... Jestem zmuszona poświęcić czas na dokończenie obiecanych prac na wymianki i candy oraz zamówienia, bo w krótkiej perspektywie czasowej majaczy mi szpital. Jednym zdaniem odpowiem: szkoda mi czasu na odpowiadanie na dziesiątki pytań! 

Dla mnie największym wyróżnieniem są Wasze wizyty na moim blogu i każdy pozostawiony tu komentarz.
Dziękuję!
Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.





3 komentarze:

  1. Piękna karteczka, ja uwielbiam motyle:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo! kartka naprawdę zachwyca :) Dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń