piątek, 9 listopada 2012

monochromatycznie, z zegarem i z zawieszką

Kartka duża (24 cm x 12,5 cm), wielowarstwowa, z bajerami.
Zgłaszam ją na dwa wyzwania:
Do jej wykonania użyłam papierów z:
i ścinki niewiadomego pochodzenia.
ramka z WYCINANKI
kwiatki - zgodnie z zasadami wyzwania - własnoręcznie sklecone,
napis w ramce - sdiełano w Polsze własnymi łapkami,

























































































Zdjęcia niestety nie oddają wiernie kolorów papieru. Ciężko zrobić dobre zdjęcie przy dzisiejszych warunkach oświetleniowych. Szaro-buro i zima...nic, tylko spać!


8 komentarzy:

  1. piękna romantyczna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna, bardzo przestrzenna, podoba mi się.
    Ja uczę się takie robić, może kiedyś i ja ponakładam dużo różnych rzeczy i będzie mi się podobać;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem ilości elementów, a jeszcze bardziej tego, że te elementy tak idealnie się komponują i nie ma w nich przesady ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne wykonanie:)Śliczna:)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Szuflady. Serdecznie pozdrawiam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle fioletowa i pomysłowa kartka! Dziękujemy za udział w monochromatycznym wyzwaniu Rapakivi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka , coraz bardziej przekonuję się do fioletu dzięki takim cudeńkom.

    OdpowiedzUsuń