niedziela, 14 października 2012

Vintage

Kartka w klimacie vintage powstała na wyzwanie Lift październikowy u Scrapgangsterek. Jestem z niej zadowolona, ponieważ udało mi się jako tako uchwycić ten styl. Uśmiejecie się, ale do postarzania brzegów papieru użyłam ostrzałki do noży. No cóż, potrzeba matką wynalazku.!
Papierki:
1. Kawowa Uwertura z kolekcji Pastelowa Rapsodia  ANNY Z.
2. Fragment pocztówki ściągniętej z Malowanego Kokonu

Kwiatki - samodzielnie wykonane z elementów zakupionych u Middia.
Ćma - rysunek ściągnięty z netu i podbarwiony.
Stempel - Jolagg
Oto moja praca - zgłaszam ją na to wyzwanie:
















































Poniżej kartka do  zliftowania:

3 komentarze:

  1. Piękny lift :) bardzo podoba mi się klimat, jaki uzyskałaś przy tej pracy :) Dziękuję za udział w zabawie Scrapgangu! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny lifcik.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no no, ale fajna karteczka ;)) urzekła mnie kompozycja jaką stworzyłaś, pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń