sobota, 6 października 2012

Pink Forever w Scrapińcu

Dosłownie z resztek Pastelowej Rapsodii (wygranej w candy u   ASICY),  poczyniłam kartkę na wyzwanie PINK FOREVER.  Musiałam się nieźle nagimnastykować, żeby mi papierków wystarczyło.
Wytyczne wyzwania są następujące:
- użyć koloru różowego w przewadze,
- użyć firmowego papieru,
- dołożyć perełki i kwiatek.
Wywiązałam się z zadania następująco: użyłam papierów z kolekcji Pastelowa Rapsodia : Różowa Kantata i Błękitna Sonata, dodałam kwiatek własnoręcznie złożony z elementów zakupionych u Middii, perełki i wstążkę. Całość wyszła  bardzo sweet!





















































Nawet mi się podoba, choć nie przepadam za tym odcieniem różu. Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie.

2 komentarze:

  1. Słitaśna ;p
    Powodzenia w wyzwaniu. Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna praca:)
    tylko proszę na drugi raz o link bezposredni do danej pracy :*

    OdpowiedzUsuń