czwartek, 25 października 2012

Paleta barw Anniko

Kolejne wyzwanie w DIABELSKIM MŁYNIE - KOLORYSTYCZNIE Z ANNIKO według zadanej palety barw. Staram się zazwyczaj ściśle stosować do wskazań kolorystycznych i tym razem wpisałam się idealnie w kolorystykę przy użyciu ślicznych papierów OCEAN UCZUĆ oraz PASTELOWEJ RAPSODII.
Użyłam :
stempel - ściągnięty z sieci za free - nie pomnę od kogo!
Pastelową Rapsodię zapewne znacie i doceniacie, chcę natomiast zwrócić uwagę na papiery CRAFTY MOLY - są wprawdzie cieńsze od innych i mają błyszczącą powłokę, ale ich wzornictwo i kolorystyka jest tak uniwersalna, że nadaje się nie tylko do jesiennych i zimowych projektów. Spodobały mi się bardzo i Wam polecam.




















Kolorystyka wyzwania odpowiada jesiennym nastrojom. U mnie jeszcze wczoraj było kolorowo i słonecznie - a dziś już szaro, wietrznie i zimno. Jeżeli jednak ktoś miły zaprosi nas na spacer pod swoim parasolem - to chyba nie będzie tak smutno...
















Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie:







Zapraszam na jesienny spacer i poprzytulanie się do brzozy!






















2 komentarze:

  1. Piękna praca :) Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczna kartka ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń