sobota, 13 października 2012

Osiemnastka w kolorze nadziei

Znajoma poprosiła mnie o wykonanie kartki na osiemnaste urodziny siostrzeńca o egzotycznym imieniu Fadyl. Zlecenie miało być wykonane na cito, a tymczasem wystąpiły braki w zaopatrzeniu i okazało się, że posiadam na stanie same "dziewczyńskie" papiery. Poratowałam się niezawodnymi papierami  z Galerii Papieru. Mam je zawsze w zapasie, są tanie i fajnie się komponują z innymi kolekcjami. Można powiedzieć, że to idealne papiery bazowe.
Użyłam:

 Kartka powstała w piętnaście minut, jeszcze mokra od kleju została naprędce obfocona. Pomysł zaczerpnęłam z ciekawej mapki. Mapka pochodzi Z TEGO WYZWANIA # 60   - zgłaszam moją ekspresową pracę na to wyzwanie.

































3 komentarze:

  1. Beautiful card! Thanks for joining us at Cardabilities.
    hugs Mieko

    OdpowiedzUsuń
  2. Fabolous color combo and details!
    Thank your for sharing at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  3. I love the little writing on the fishtail flags! Thanks for playing along with us at the Carabilities!

    OdpowiedzUsuń