wtorek, 2 października 2012

Lift kartki Yvette

Papierki poszły pod nóż i powstała kartka, z której jestem bardzo zadowolona. Zliftowałam kartkę YVETTE i zgłaszam ją na wyzwanie w Diabelskim Młynie.
Użyłam papierów KAPUŚNIACZEK zielony oraz Przedwiośnie zielony z GALERII PAPIERÓW oraz stickersów z 7 DOTS STUDIO z kolekcji WONDERLAND oraz stempla od JOLAGG.

Oto moja wersja:





















































Jest to męska kartka urodzinowa dla pana, który uwielbia gry karciane.
Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie. A tak prezentuje się pierwowzór:





























Postanowiłam kartkę zgłosić również na wyzwanie w KREATYWNYM POLU - monochromatycznie z NOVINKĄ:









oraz w ramach wyzwania DOWOLNY PROJEKT w Digi-Scrappl
i banerek wyzwania:




4 komentarze:

  1. Kartka wyszła naprawdę świetnie! Orginalny, klimatyczny i piękny lift :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczna, fajne te 3d kwadraciki

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie liftowo i monochromatycznie :) Dziękuję za udział w wyzwaniach i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Diabelski Młyn / Kreatwyne Pole

    OdpowiedzUsuń