niedziela, 14 października 2012

CHOINKOWE CANDY

W tym roku nieco wcześniej pomyślałam o świętach i postanowiłam wykonać dla Was ozdoby choinkowe. Ich ostateczny wygląd - to jest w konkursie element niespodzianki. Uchylę rąbka tajemnicy i podpowiem, że aniołek z obrazka stanowi część ozdóbki. Komplet ozdóbek będzie się składał z 12 sztuk.

Zasady następujące:

1. Candy trwa od 14.10.2012 do 14.11.2012.
2. Zapraszam wyłącznie osoby aktywnie blogujące, niezależnie od tematyki bloga.
3. Należy na swoim blogu na pasku bocznym umieścić podlinkowany banerek.
4. Pod tym postem wpisujemy komentarz, w którym jasno wyrażamy chęć udziału w konkursie oraz odpowiadamy na pytanie: jaką widziałaś/eś najbardziej  nietypową ozdobę choinkową?
5. Zwycięży osoba, której komentarz spodoba mi się najbardziej.
6. Wynik konkursu ogłoszony zostanie w ciągu 3-ch dni od zakończenia candy.
7. Należy numerować kolejno komentarze i w komentarzu podać nazwę swojego bloga.

Pamiętam z czasów liceum, kiedy na lekcje informatyki jeździło się do katowickiego ZETO, a komputer był wielkości trzydrzwiowej szafy i wypluwał z siebie kilometry perforowanej taśmy w kolorach: cytrynowym, błękitnym i malinowym - z tej to właśnie taśmy, w ramach zabijania nudy, robiliśmy gwiazdki choinkowe. Muszę przyznać, że przystrojona nimi choinka wyglądała ślicznie.
Czekam na Wasze propozycje nietypowych ozdób choinkowych (jeżeli ktoś ma ochotę posłać na maila zdjęcie : spec-place@wp.pl - ale nie jest to warunek konieczny).
Zapraszam do zabawy!


17 komentarzy:

  1. Chyba jestem pierwsza :P
    Baner: dbambolubie.blogspot.com
    Odpowiedź:
    Moja mała kuzynka zawiesiła któregoś roku odświeżacz powietrza na choince, gdyż stwierdziła,że ta żywa choinka strasznie śmierdzi :p
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarz numer 1.
      Tak się zaczęłam śmiać jak sobie to przypomniałam,że zapomniałam ponumerować komentarza ;-)

      Usuń
  2. 2.Napisałam komentarz i zniknął ;/ ale uparcie zgłaszam się:)

    http://pomieszane-poplatane.blogspot.com/

    Nie będę oryginalna jak napiszę, że mi się podobają łańcuchy robione z popcornu;)? A jak chodziłam do szkoły to robiliśmy podobne łańcuchy tylko z takich styropianowych cośków, którymi się zabezpiecza paczki do wysyłki.

    OdpowiedzUsuń
  3. 3.Witaj Romo, to ja Twoje wierna skrytoczytaczka z bloga
    http://rodziceodzieciach.blogspot.com/ :)

    Ja mawiam: CHOINKA WYTRZYMA WSZYTSKO... choinki moje i moich bliskich wiele juz widziały.
    Były na przykład ustrojone w fotografie najmłodzego członka rodziny, małe pluszaki,lub wyłącznie w pudełka po kosmetykach, zapałkach itp.
    Niezwykle mogotliwie wygląda drzewko ustrojone płytami CD.

    Ja wyjątkowo lubię ozdoby naturalne- zabawki ze słomy, szyszki, łańcuchy z jarzębiny, piórka. orzechy i pierniczki i taka choinka jest u mnie najczęściej...

    W ubiegłym roku na gdańskiej strówce stanęło dzrzewo udekorowane m.in ozdobami wykonanymi z butelek PET, zakrętek i pastikowych kubków. Zmyslnie powiązane i posklejane tworzyły naprawde piękne kule, gwiazdy i ludziki.

    Ale się rozmarzyłammmmm...

    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziekuję ale Traba ze mnie- PEWNIE ZE GRAM o Twoje ozdoby.

      Usuń
  4. mam słabość do aniołów... więc i ja ustawię się w kolejce :) banerek na moim blogu w zakładce "konkursy wyzwania i zabawy"

    u mnie wszyscy w mojej rodzinie są ekspertami od rzeczy nietypowych ;) ale w przypadku ubierania choinek niepodzielnie króluje mój Dziadek - otóż co roku (to już chyba tradycja ;)) przybiera on choinkę w... kurczaki. Opierzone, zółte figurki kurczaczków pięknie i stadnie nam zdobią choinkę ;) Ale przynajmniej jest wesoło :)

    pozdrawiam cieplutko!
    http://oliwkowepasje.blogspot.com/
    oliwkowepasje@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zapomniałam o numerku - numer 4

      Usuń
  5. 5 - http://barbaratoja.blogspot.com/
    Może to już popularna ozdoba, ale podobają mi się wieszane na choince kartki z życzeniami.
    Chcę brać udział w losowaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. 6- w ubiegłym roku wymyśliłam, że bombki ozdobię wizerunkami osób z rodziny, którzy do niedawna siedzieli razem przy stole wigilijnym.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście jedną bombkę dla jednej osoby, a nie całą choinkę...

      Usuń
  7. komentarz nr 7 :) zgłaszam się chętnie
    blog: http://lawendowaweranda.blogspot.com/

    Jeśli chodzi o moją ulubioną ozdobę choinkową to od czasów dzieciństwa ozdabiam moje drzewko ( m.in.) misternie ułożonymi kawałkami waty (kosmetycznej), ostatnio delikatnie posypanej b. drobnym, srebrnym brokatem; w świetle choinkowych światełek skrzy się niczym prawdziwy śnieg....
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jako początkująca jeszcze scraperka z chęcią ustawię się w kolejce po przydasie choinkowe :-)
    jeśli zaś chodzi o ozdoby choinkowe to w pamięci mam zdarzenie z jednego roku kiedy to żywą choinkę kupiliśmy prosto od leśniczego i jakież było nasze zdziwienie kiedy między gałązkami zauważyliśmy ptasie gniazdko była to najśliczniejsza ozdoba choinkowa jaką kiedykolwiek mieliśmy na choince :-)od tego momentu dzieci zawsze bardzo uważnie oglądają choinkę przed dekoracją ale gniazdko było TYLKO RAZ ...
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. 9. I ja chętnie stanę do kolejki
    aldonka40.blogspot.com
    Nie mam opowieści o choinkowej ozdobie, ale opowiem o choince. Kilka lat temu zamieniliśmy się z moimi rodzicami na mieszkania. Po przeprowadzce zostały nam niektóre meble rodziców. W tamtym roku w lecie postanowiliśmy z mężem uporządkować szafę. Wyjeliśmy z niej 3 zapakowane choinki ( 2 pakunki zostały po rodzicach, a jeden to nasza choinka o wysokości ok 0,5 m) Nie rozpakowaliśmy pakunków tylko jzostawiliśmy sobie dwa a jeden wyrzuciliśmy. W przeddzień Wigilii postanowiłam że ubiorę dużą choinkę z pakunku rodziców. Po rozwinięciu okazało się że mam tylko dół drzewka, bo górną część wyrzuciliśmy myśląc że to osobna choinka. Ale potrzeba jest matką wynalazków, połączyłam więc dół choinki rodziców z moją małą choinkąi po przybraniu jej ozdobami była piękna. :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  10. 10.
    oj ... i ja, i ja w kolejce się grzecznie ustawiam i na cud w losowaniu czekam :)
    banerek już na moim blogu http://beaartdecor.blogspot.com/
    Co do nietypowej ozdoby choinkowej ... mój kuzyn to wielki kibic piłki nożnej, więc i jego choinka prawdziwie piłkarska zawsze bywa ! Na choince same piłki nożne, oczywiście miniaturki.
    CIEPLUTKO POZDRAWIAM !

    OdpowiedzUsuń
  11. Also I would like sign up for these super candy.
    Last year I received a beautiful ornament for a specific from blogfriend.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  12. 12 (czy 11?)
    Bannerek u mnie: http://mamaniusia.blogspot.com/

    A najfajniej przybrał mi dwa lata temu choinkę mały mój Synek: pozawieszał na niej (ugotowany!) makaron oraz na gałązkach poustawiał swoje malutkie samochodziki - i to była dopiero kreatywnie ubrana choinka ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. 13. А я из России мне можно участвовать? Я видела на рождество вязаных ангелочков. Банер на панельке тут http://wwwbloggercomcreate-blogg-grinna.blogspot.ru/2012/11/blog-post.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń