niedziela, 5 sierpnia 2012

Trochę techniki i.... poległam!

Jak już kiedyś wspominałam jestem funkcjonalnym analfabetą - jakakolwiek instrukcja w formie pisanej to dla mnie koszmar. Odrzuca mnie już po pierwszym zdaniu! Jestem wzrokowcem i uczę się szybko, kiedy ktoś mi pokazuje "krok po kroku". Wielkie chęci miałam na wzięcie udziału w wyzwaniach na forum SCRAPUJĄCYCH POLEK i ... poległam na polu technicznym.  Nie załadowałam zdjęć swoich prac - ale pokażę chociaż, co zrobiłam.
Wyzwanie ekspresowe #3 - należało wykonać tag z własnoręcznie zrobionego szablonu z tektury i wykorzystać do jego ozdobienia propozycje z tutoriali zamieszczonych na forum. Ja wykonałam swój tag z tylnej okładki bloku technicznego a ło taga ozdobiłąm wg zasad kursu "tło z tektury". Farbą akrylową pokryłam folię bąbelkową i odcisnęłam jej wzór na tagu.






























































WYZWANIE  EKSPRESOWE # 5
Do wykonania pracy należało użyć: 1 guzika, 4-ch kwiatków, kawałka tkaniny i medium w kolorze czerwonym.
A u mnie na kartce tak: guzik czerwony. tkanina- kawałek tiulu, 4 mini kwiatki na gałązce i wypieczętowane czerwonym tuszem moje imię.






2 komentarze:

  1. Świetne obie prace, ciekawie zestawione elementy i jaka pomysłowość :))

    OdpowiedzUsuń
  2. widzę, że epoka papierowa kwitnie! świetna praca- musisz sie technicznie podszkolić, bo szkoda tych wyzwań!

    OdpowiedzUsuń