środa, 8 sierpnia 2012

Post o niczym

Papierkowo niewiele się dzieje, a to z powodu oczekiwania na dostawę zamówionych papierków i przydasi. Pomysłów nie brakuje, wyzwań wszelakich multum w sieci i trzeba to będzie wreszcie ogarnąć. Tymczasem prezentuję to, co w ramach wygranego candy pojechało do Beaty:





















Zachęcam do lektury artykułu Wojciecha Eichelbergera pod tytułem: "Czy masz już modna pasję?" zamieszczonego w ZWIERCIADLE   i podzielenia się swoją opinią na ten temat w komentarzu.

2 komentarze:

  1. Sutaszki przecudowne, już się w nich zakochałam! i jeszcze do tego kwiatuszki zrobione na szydełku!!! co za pech, że to nie ja wygrałam... :]

    OdpowiedzUsuń
  2. I oto piszę, że te cuda na zdjęciu już do mnie dotarły! Nie ma mnie w domu (niestety!!!), więc jeszcze nie miałam okazji obejrzeć i nacieszyć się wygraną! Ale moja kochana mama już mi doniosła, że mam żałować, że tego nie widzę! Ślicznie dziękuję jeszcze raz! Jak tylko wrócę do domu, to pochwalę się bombonami u siebie na blogu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń