poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Maki

Maki - urokliwe polne kwiaty są tematem wyzwania w Silesian Craft.
Zgłaszam moją kartkę na to wyzwanie.
Wykonałam dwustronną kopertówkę z dedykacją urodzinową. Użyłam dwustronnego papieru (wybaczcie nie pamiętam jakiej marki, bo odcięłam i wyrzuciłam pasek z nazwą), dwóch stempli : jeden ściągnięty z Free Digital Stamps, drugi autorstwa jolagg. Ponadto użyłam motywu maków (papier do dekupażu naklejony na brystol), wycinanek zdobycznych w candy u Kasi.






















































4 komentarze:

  1. Praca sliczna, muszę przyznać ze kartkowo nieźle poczynasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jest wprost zjawiskowa. Masz ogromny talent! Ściskam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna karteczka:) lubie takie nie przepełnione:)

    OdpowiedzUsuń