wtorek, 14 sierpnia 2012

Granat, gaza, guzik

Tak brzmią wytyczne Wyzwania  z Alfabetem - litera  G  - w SILESIANCRAFT. Wykonałam kartkę urodzinową i jestem z niej całkiem zadowolona. Zgłaszam ją na to wyzwanie.
Widok ogólny:

















oraz w szczegółach:





































Użyte materiały: baza biała kwadratowa, białe rozetki zakupione w Sklepie Middii, stempel za free od jolagg, papier i motylki zdobyczne, guzik z peerelowskich zapasów mojej mamy, gaza własnoręcznie zabarwiona farbkami akrylowymi.

4 komentarze:

  1. Piękne kolorki! Ślicznie pokolorowany ten motylek! Powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka, bardzo podoba mi się jej kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają takie trójwymiarowe prace. Wspaniałe, soczyste kolory:)

    OdpowiedzUsuń