sobota, 25 sierpnia 2012

Balony latające

Balony latające to jedna z najświeższych fascynacji mojego dwuletniego wnuka. Ponieważ za kilka dni wypadają jego 2-gie urodziny postanowiłam zrobić dla niego kartkę z balonami. Tak oto wybrnęłam z tematu i zgłaszam moją pracę na wyzwanie # 17 z Nowinką w Kreatywnym Polu
Zgodnie z założeniami wyzwania należało użyć co najmniej 4-ch stempli.  Ściągnęłam zatem stemple balonów ( nie pomnę od kogo) i pokolorowałam je markerami akwarelowymi Carioca. Mały okrągły stempelek zrobiłam sama korzystając z funkcji Worda, stemple wewnątrz kartki pochodzą od JOLAGG.  Użyłam niewielkiej ilości papieru zakupionego w Lidlu pt. Party Birthday.  Brzegi kartki zaznaczyłam tuszem na gąbce Versa Color.

















1 komentarz:

  1. baloniki są przesłodkie- wnuczek będzie na pewno zachwycony♥

    OdpowiedzUsuń