czwartek, 19 lipca 2012

Zliftowałam Rudlis

W   DIABELSKIM MŁYNIE   trwa do 24.07.2012 wyzwanie polegające na zliftowaniu ramki zaproponowanej przez RUDLIS.
Zmobilizowałam się i zrobiłam z przyjemnością ramkę na zdjęcie mojego wnuka Mateusza. Jak zwykle - jeżeli już coś robię - zrobiłam to po swojemu  i dodałam dodatkowe elementy, bo tak mi to pasowało. Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie. 
Oceńcie moją wersję - w całości i w detalach i porównajcie z pierwowzorem:















































































Do wykonania ramki użyłam papierów ściągniętych za free z TEGO MIEJSCA, uroczego stempelka udostępnionego przez   EWĘ, wiatraczków wykonanych wg pomysłu RUDLIS   i  osobiście wykonanych zdjęć oraz zdobycznej turkusowej ramki.
Tak prezentuje się ramka RUDLIS:

















3 komentarze:

  1. ramka jest genialna! bardzo optymistyczny kolor i do teko ta uśmiechnięta twarzyczka!!! no aż się same usta uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna rameczka, wnuczek słodki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna ramka! I zdjęcia :) Dziękuję za zabawę w Diabelskim Młynie :))

    OdpowiedzUsuń