czwartek, 12 lipca 2012

Słodkości

I wszystko wiadomo!
REGULAMIN
1. Podlinkowany banerek zamieszczasz na swoim blogu.

2.Warunkiem koniecznym udziału w candy jest WYMYŚLENIE  I PODANIE W KOMENTARZU do tego postu  swojskiego odpowiednika na CANDY.
Nazwa, która najbardziej przypadnie mi do gustu zostanie nagrodzona niespodzianką. A będzie to : coś do czytania, coś ozdobnego do noszenia i coś do ozdabiania. Wartość nagrody ustalona została w wysokości nie powodującej konieczności opodatkowania PDOF.
3. Candy trwa od 12.07.2012 do 31.07.2012
4. Wynik konkursu zostanie ogłoszony 01.08.2012
5. Zapraszam wyłącznie osoby blogujące.
Nie ukrywam, że zrobi mi się ciepło na duszy jeżeli częściej będziecie tego bloga odwiedzać - ale musu nie ma!

27 komentarzy:

  1. Z przyjemnością się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o bym zapomniała moja propozycja: uszczęsliwiajka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapisuję się z przyjemnością. Może tym razem mi się poszczęści. Moja propozycja to: AKCJA PREZENT ZA KOMENTARZ. Albo POST USZCZĘŚLIWIAJĄCY. Co Ty na to?
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. rękoczynosprezentowajanka, prezentorękoczyn, rozweselajka, usmiechajka, przyjemnaniespodziewajka... ot i koniec mojej weny ;)
    banerek dodaję
    pozdrawiam serdecznie
    http://oliwkowescrapowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też się zapisuję. Moja propozycja to "darowajka" lub "podarowajka" nawiązując do -ajek OliwkiEwki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "akcja uśmieszek" - tażdy prezent ma dawać radość obdarowanemu..czyż nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentowanie, porcja łakotek. Jeszcze nigdy nie wygrałam - może teraz?

    OdpowiedzUsuń
  8. akcja pod kryptonimem "kto się zlituje ten kogoś obdaruje" w wolnym tłumaczeniu zjedz obiad to dostaniesz deser :D
    pozdrawiam i się ustawiam w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeszcze jedne pomysł "SAMOWOLKA"

      Usuń
  9. Candy kojarzy mi się tylko z czymś słodkim, więc proponuję nazwę:
    "całuski,cukierki,ciasteczka" :)

    Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam do mnie inne dziewczyny i nie tylko dziewczyny ;)
    http://marzka30-mojeconieco.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie wezmę udział ;) Moja propozycja na odpowiednik candy to :"troszkę cukru troszkę ciastka taka to jest cukieraska co prezenty ma" :D
      Dodaje banerek na mojego bloga z odnosnikiem w pasku bocznym ;)
      pozdrawiam,M.

      Usuń
  10. Większość Candy opiera się na losowaniu więc dla mnie Candy to "koło fortuny" lub "loteria".
    Na jakimś blogu widziałam Candy zaaranżowane na poszukiwania i bardzo mi się to spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  11. CANDY - Cukieras Uszczęśliwiający Niewiadomo Dlaczego Ykogo :-)
    Ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja proponuję po prostu SŁDKOŚCI,,pozdrawiam i dziękuję za udział w moim Candy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Często zamiast candy piszę rozdawajka, nie wiem kto tę nazwę wymyślił, ale najbardziej mi się podoba;-)
    Oczywiście czekam na wyniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. A moja propozycja to "słodzik" lub "słodziak" :-) Dzięki za zaproszenie do zabawy, zaraz wstawiam banerek u siebie na blogu :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. ,,Biżuloteriada "

    Banerek dodany..

    :) Znajdziesz mnie na blogu:
    ssweart.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. I ja się ustawię:-) mi najbardziej podoba się nazwa cukiereczki :-)
    info na moim blogu kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. mięta przez rumianek, cud, miód i orzeszki :P Staję grzecznie w kolejce :P

    Dziękuję za udział w moim candy i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na słodkości zawsze się skuszę :D banerek zamieszczony ... swojska nazwa ...wiele się ich ciśnie ...cukieraski, słodkości dla gości, słodkie rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja proponuję nazwę zapożyczoną po części ze śląskiej gwary: Bombonkiada, czyli bombon = cukierek. Całkiem ładnie brzmi.

    Dołączam do zabawy i z chęcią zostanę obserwatorką Twego bloga ;) Jest co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. i ja chętnie się zapisze na " truskaweczki" :D

    Pozdrawiam goorąco!

    OdpowiedzUsuń
  21. Candy - ostatnio wymyślam wszelkie zestawienia z teka, czyli tutaj byłoby Candyteka. To tak aby się nie powtarzać. U mnie funkcjonuje konkurs Candy, a też podobają mi się Słodkości, Cukiereczki. ;-)

    Obserwacja blogu włączona.
    Obserwuję blog jako: Alicja M.

    Baner już umieszczony na blogu (po lewej stronie):
    http://my-shinning.blogspot.com

    Mail: alicja.mw.net@gmail.com

    Pozdrawiam i zapraszam na mój pierwszy konkurs:
    http://my-shinning.blogspot.com/2012/07/my-shinning-candy-01.html

    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  22. Moje propozycje na inną nazwę "candy" to: "podarowajka", "podarunek uśmiechu", "błogość dla serca", całkiem abstrakcyjnie "na zdrowy ząbek". "Rozweselacz", "wisienka na torcie"a A może melancholijnie "płomyk nadziei".
    O to mi się podoba "iskierka szczęścia" :).

    OdpowiedzUsuń
  23. hmmm to i ja na ostatnią chwilę się zgłaszam, muszę przyznać że starałam się nie czytać propozycji innych tylko to co w ostatnim komentarzu zauważyłam :) u mnie też na blogu info a moja propozycja to "przygarnij przydasia", "powód do uśmiechu", "małe szczęścia"

    OdpowiedzUsuń
  24. I ja się zgłaszam na ten " rozweselający podarunek " i " chwilę szczęścia" ;)

    OdpowiedzUsuń