środa, 25 lipca 2012

Lift kartki Nimuchy

DIABELSKIM MŁYNIE  kolejne wyzwanie - lift kartki  NIMUCHY.
Nie do końca ta kartka wyszła mi tak, jak planowałam - głównie ze względu na braki materiałowe. Mimo wszystko zgłaszam ją na to wyzwanie. 
Moja interpretacja prezentuje się tak:



































































































































Jak widać na zdjęciu użyłam świetnego papieru o nienachalnej urodzie z kolekcji  All I Ever  Velveteen Dreams. Ramka z wykrojnika zdobyczna, motylki  i  stemple ściągnięte  z FREE. Kartkę ozdobiłam brokatami używanymi do ozdabiania paznokci.

Kartka Nimuchy






















2 komentarze:

  1. Świetna i ten mostek rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  2. najwazniejsza jest zabawa przy karteczkowaniu liftowaniu nie zawsze nam wychodzi jak chcemy, uwazam ze udalo ci sie ja zliftowac:)
    dziekuje za udzial w wyzwaniu na DM :*

    OdpowiedzUsuń