środa, 1 sierpnia 2012

Konwaliowa

W Silesiancraft kolejne wyzwanie - lift kartki Anity.
Zgłaszam moją kartkę konwaliową na to wyzwanie.
Użyłam: papieru Usłane różami - 03 z Galerii Papieru. Motyw konwalii wydrukowałam z netu i pokolorowałam markerami akwarelowymi Carioca, stempel udostępniony za free przez Jolagg, serduszko ze wstążki, elementy biżuteryjne, kanwa do haftu
Tak kartka przedstawia się w ogóle i w szczegółach:




































































































































To jest pierwowzór - kartka ANITY:

4 komentarze:

  1. Wspaniałe prace ..dziękuję za odwiedziny..

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się pomysł wykonania serduszka ze wstążki.Powstał ciekawy efekt!Dzięki za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie zliftowałaś tą karteczkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka! I nie piszę tego bynajmniej tylko z powodu mojej miłości do konwalii:) Podoba mi się rozmieszczenie elementów i dobór kolorów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń