sobota, 21 lipca 2012

Biurowo...

Taki temat wyzwania zaproponowała GURIANA w  Scrapki - wyzwaniowo. Wyzwanie trwa do 23.07.2012.
Podjęłam wyzwanie i wybrnęłam z tematu robiąc pierwszy w życiu album - sekretnik. Bazę wykonałam sama z tektury oklejonej dwustronnym papierem Simply State - Amy Teets Designs  z Dream Street Papers. Album składa się z okładek i 4-ch stron przekładkowych. Dołożę do niego zapewne zwykłe kartki na zapiski. Do ozdobienia wykorzystałam papier własnoręcznie poskanowany z różnych druków i wydrukowany na brystolu, stickersy  z serii Wonderland z 7 Dots Studio i wycinankę z Wycinanki, zwykłe spinacze biurowe oraz specjalną kopertę zaprojektowaną i ofiarowaną mi przez Nessę Vardamir. Nessa projektuje piękne koperty i tła na bloga. Niestety, usunęła swoje blogi  z  sieci i nie udostępnia już swoich prac za free. Piękne koperty i naklejki oraz tapety i tła na bloga można u niej zamówić.
Część kart postęplowałam dziecięcymi stemplami i sprayem naniosłam szablon. Amen.
Zgłaszam moją pracę na to wyzwanie.
Widok ogólny:
















w zbliżeniu:
















strona 1
















strona 2
















strona 3 - schowek na kartę pamięci
































strona 4
















okładka tył - wewnątrz
































Okładka tył - zewnątrz

4 komentarze:

  1. Aż się wierzyć nie chce że to Twój pierwszy album - no cóż rewelacja :-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjny, świetnie wykorzystałaś biurowe materiały :)

    OdpowiedzUsuń